hey
>

bertahun lagi wei! #melalut again MyEm0.Com

Assalamualaikum..
hehe..skarang ni saje nak melalut kul 2 pagi..pasal braces aku~
yes, aku seorang pemakai braces. ni tetiba nak post pasal benda ni sebab aku tengok askrem tadi...


wuuu..NAK MAKAN ASKREM!!!!
sop3..tapi apakan daya..tengok jela~xdapek den nak makan..bertahun lagi kena tunggu weh!
burger pon xleh makan secara normal.xde nikmat makan burger tu~

xpe2..pejamcelikpejamcelik kejap je nanti dah boleh bukak braces..tapi aku rasa pelik plak kalo aku dah xpakai braces nanti..haha..watever la..

post title : bertahun lagi wei!
banyak yang boleh cakap pasal ni..contohnya macam - bertahun lagi wei nak habes degree kt Kuantan nanti (insyaAllah) .. rasa mcam baru je masuk CFS ni..tiba2 dah nak habes..sebut pasal keluar dari asasi ni, buat aku rasa sedih betol la..
goodbye CFSIIUM = goodbye Mr. Arrogant..sop3..dahla memang xkan jumpa punya..sah sah la dia tu nanti gi Gombak..whattodo~
kalo ade jodoh xkemana (wekk~)  (-_-")
tadi jumpa dia kat smawp3 :p >> mode : gelenya 

No comments:

Done? Thanks for reading.