hey
>

oLoh..interview!!!

HaHa..
akhirnya hari yang membuatkan student2 ALLHS CFSIIUM seram sejuk telah pon berlalu #semalam. syukur la takde apa-apa yang x best berlaku.  MyEm0.Com

pagi tu, hari aku bermula dengan kelakarnya. tak prepare apa-apa,tetibe gi wat presentation EAP..nasib baikla oke. tapi ada la part yang KO tu..aku kena sound pasal slide part statement of prob. dengan kecut perut,aku pon cover la diri ini. "sori madam,sori madam" .. pfftt~
dah la sebelum start present tu, LCD lak buat hal. tapi bagus gak. sebab time tu la aku rasa xnervous sangat dok depan. #part paling best,xde brother.aman~

eh,panjang la pulak mengarut..haa,lepas habis presentation tu, aku ngan Lia -klassmet- terus gi kat tempat interview tu..masa tu memang ramai ah.Lia dah ar group yang agak 'first2'..kitorang pon gi la register nama dulu..
dan macam biasa la, group yang dah kena interview sah sah la kena serbu lepas keluar dari bilik tu..
dan masa tu la macam macam soklan bocor tersebar..haha..yang tengah menunggu pon start la nak praktis jawapan..praktis introduce diri la (termasuk la aku) :p

bila jumpa je kawan,soklan first : first choice apa?
haha..aku la salah satu contohnya..aku punya first choice ; fisioterapi. kuliyyah ni sebenarnya pending lagi.still tengah tunggu approval.september ni baru dapat tau result.arghh..tolong la approve.tolong la~tolong la~
MyEm0.Com
aku nak sangat fisio ni..sebelum masuk CFS lagi aku nak benda ni..ooohhh..y?y??

hanya dapat berdoa jela mintak mintak kuliyyah yang aku nak ni di'approve'.amin~
second choice plak aku buat optometri..the problema nya ramai yang amat buat first choice opto ni..even kalau  aku nak pon, memang cam impossible la nak dapat #tengok pointer aku yang 'cantekkkk' tu.
pastu, third choice - dietitian..eh,jap betol ke eja gitu?lantak la.yang pasti,pasal pemakanan.
yang paaaaaling aku taknak ialah >>> biomedik..ohtidak!

tak sanggup nak keje sorang sorang xde kawan buat research..BORING! audiology dengan radiology aku letak #4 ngan #5..

masa tengah dok dalam line tunggu giliran tu, memang nervous habis. interview ALLHS nie, ada 5 candidate semua dan 2 panel a.k.a interviewer..nasib baik la aku dapat yang baik ;)  #tak condemn la maksudnya.
dahla aku ni tak pernah kena interview suma..
memula tu dia suruh introduce diri, hobi suma (taknak kasi neves gamaknya) ..pastu baru la dia tanya  kenapa aku pilih fisioterapi ni sebagai first choice..prongprengprongpreng..aku pon skeaping la reason2 aku tu..xbanyak pon..tapi aku rasa reason tu konkrit jugak la..(koya)

xkisahla macam mana pon,,janji dah lepas..lega~
moga-moga aku dapatla first choice aku tu.AMIN..

No comments:

Done? Thanks for reading.