hey
>

Kisah aKu,kek RAINBOW dan RM7 MyEm0.Com

kisah menyayat hati ni jadi time RAFEST (Raudhah Festival) kat CFSIIUM..bertempat di depan KC..kt sebuah gerai yg mjual kek rainbow (watak utama)..

pendek cerita,aku ni dgn bahagianya beli kek rainbow tu..1st time tgk tu mmg dah tpaut r..warne warni gle..npak deliciousaaa btol..msa tnya hrga tu aku mmg dh terkedu dah bila dgr perkataan RM7..
tp sbb npak sedap punye psal,aku sgup~

bile time makan tu yg perit tu..suapan ptama mmg mcm kna renjatan lektrik je..mcm makan GULA PASIR!

MyEm0.Com <------------ 1st suapan tu
dgn gula yg blom hncur..manis yg tahap beku otak~mmg sakit ati ar..
tp ape leh buat..sape suruh beli sgt..rasain~
bila tringt kat muka2 yg promote kt aku time tu ckp "Sedap..sedap..beli la..susah nk buat..sbb tu mahal"
rasa cm berapi je kpala aku..tp dh rezeki dorg..whattodo..


nk ckp aku over,kwan2 aku yg try pon nyaris2 beku otak gk..
ataupun mmg kek rainbow tu sjak azali lg mmg dh manis..resipi dia pon ckp xpyh kasi hncur gula..xtau la..
tp mmg aku dh serik r nk mkan..
syg r sbab xde org leh makan..akhirnya bagi tong hitam tepi bilik tu makan..rs mcm tgh buang duit tujuh ringgit  aku tu je time tu..




p/s : jgn nk meniaga makanan kalau xreti nk buat..perit nk makan woo..  

No comments:

Done? Thanks for reading.