hey
>

Frust T_T

MyEm0.Com



yes.frust.
tu jela yang boleh gambarkan perasaan aku time dapat tau kompilasi YOYO xhabis..
frust menonggeng plak tu..
6 tahun aku cari part last novel tu..mmg la satu pnantian yg sgt mengecewakan..
puas aku cari .. akhirnya jumpa gk kt twitter.satu post ni,sape tah..xkenal.dia ckp Liana Afiera Malik dah meninggal..aku cam xcaya je..
aku pon wt la further 'research' (la sangat~kalah EAP)..dan aku pon jumpe ngn satu blog yg jual novel2..
dan nasib baik~dia ada jual novel last tu..berlaku la proses pos mengepos..

 Mahallah Office KC jd saksi btapa kuciwanya aku tgk bungkusan yg nipis ..
"oke fine..mybe ending dia sikit je" >> sedapkan hati semata2~
senang cite, bila hbis stu buku tu aku baca - xde ending..dgn Kuzer yg hilang tah ke mane mane tah..dgn Yonni yg koma xsedar2..maka tergantungla novel yg aku cari 6 tahun tu..
hahaha~rs cm nk gelak je..(-_-")

aku pon cari la psal penulis dia..dan mmg sah,Liana Afiera Malik dah meninggal dunia.al-Fatihah utk arwah..smoga roh beliau dicucuri rahmat..syarikat publisher novel tu yg umumkan..


tu la khatimah pencarian aku slame ni..frust tu xyah ckp r..tp ape bules buat..redha je la..
kisah aku ni lebih kurg cm > kalau la tetibe J.K Rowling tu meninggal masa Half Blood Prince..mmg kecewa habisla suma yg tgh tgu novel tu..



No comments:

Done? Thanks for reading.