hey
>

KraBBy ku sayang ~~~

Assalamualaikum.
hehe..aku saje je nak post pasal Krabby - mainan yang aku baru beli kat AMF aritu (festival budak engine)
kiut yang amat! fes taim tengok tu mmg aku ternganga+eksaited ah..MyEm0.Com

memula tu cam kelat je nak beli sebab 'krisis duit' - (elaun aku dah habesss..haha)
tapi,bila dapat sokongan dua org kawan aku,time tu jugak aku gi beli...mmg xpikir pat lima kali dah..melayang Ringgit Malaysia Lima aku..MyEm0.Com
haha..rasa cam tak betol plak beli benda gitu memandangkan aku skang dah masuk dua dekad..
xsenonoh betol la..tapi what-to-to..aku mmg suka gila kat Krabby tu..

Krabby tu pasal aku wat combination Kara+Rabbit..(konon kreatif la kan)..
masa dia bounce,telinga rabbit dia tu gerak2..argh~comel..pastu ada lampu hijau+merah..pipi dia plak tembam btol..
rasa berbaloi je beli..kbai.

No comments:

Done? Thanks for reading.