hey
>

Pasar malam ,, What Men Want ,, Buaian MyEm0.Com

hoho..
ni la semester last aku kat CFSIIUM 'terchenta' ni..insyaAllah..
rsanya xbanyak pon gambar time dok kt sini..aku mmg anti-kamera oke..,sbb aku seorang yang kaku~

>>> ni gambar tempat famous hari selasa..-pasar malam petaling jaya seksyen 17..kukuku..penakluk : student CFSIIUM !!! beware .










highlight yg sbenanya gmbr papan tanda besar gedabak tu..tu la papan iklan yang akan kitorang (aku ngan kengkawan) tatap tiap kali gi pasar malam..

gelaran dia 'what men want'..haha..
tiap selasa,mesti muka student2 CFS yg takluk pasar malam ni..lao time cuti semester tu mmg keruh semacam ah muke pacik ngn macik yg mjual tu..ye la,sape nk borong makanan dorang..

gmbar ni dicapture masa sem 1 tahun 2.time tu kitorang gi main buaian kat taman..

yang bulat merah tu > peristiwa pahit+seram+ngeri aku,sipican ngan ct ami time baru pas balik dari cold storage ngan men buai.kitorang bertembung ngan anjing sesat mane tah..ketar lutut habis..aku ngan sipican dok 'mutar itik' ke kawasan tu..ct ami lak mmg xbergerak..anjing tu lak dok menghidu2 jalan 'wangi' tu sambil menghala kat kitorang.mmg rasa cam nk jadi halimunan time tu..last2 anjing tu blah..pheeww..nasib baik..lao x,xpasal2 lak dapat keje nak kena samak suma.. MyEm0.Com


MyEm0.Com

:: tapi,yang pastinye..
mmg aku akn rndu ah tempat ni..
ailebiu CFSIIUM and pasar malam PJ~~~~

No comments:

Done? Thanks for reading.