hey
>

bye..cik asasi.


haihh..
sempat je aku update blog time time cenggini..esok exam EAW padahal..:p
ala,kejap je pon..haha

ni nak melalut pasal asasi aku la ni.CFSIIUM.bukan ape pon..dah nak habis dah tempoh dua tahun aku kt sini.
pasni kena berangkat gi Kuantan pulak..buat degree kat main campus sana.insyaAllah.
beratnya hati nak tinggal CFS ni..MyEm0.Com  kalau kira dua tahun tu kejap je.tapi dah semestinya la kan ada byk kenangan..ceh,ayat berbunga ape ni -_-"

mula mula sampai kat sini, aku taktau ape pon.dulu pernah la jugak dok asrama kat sekolah aku.tapi setahun jela,masa form 3 dulu2..
konon kental sangat la masa memula lambai lambai kat parent aku..then, dua tiga hari pastu (aku ingat lagi masa tu lepas EPT test) ..ada something happen. "sekok sebok" dan ter'tiyok' dalam bilik air jugak la akhirnya.wuargghh..sumpahmalu.. dan lepas tu takde dah..dah boleh adapt..(walaupun aku masih lagi jadi 'unknown' dalam event)

empat semester dok sini, jumpa macam2 jenis kawan..masa tu la konflik dalaman bergolak..haha.kalau bab lecturer tu tak payah cakapla..akhirnya semester last ni jugakla aku ditakdirkan dapat madam 'buku bertemu ruas'. dulu dengar kisah menyayat hati my friend je -sipican. rasain lu.tu la, dulu degil..lambat gi kelas..tido dalam kelas..sorry madam madam ku yang terdahulu..diriku ini bukan la pelajar yang baik..sop3
nasib baik la last sem ni ada geng (Lia + Sipican) .Biasanya aku lone ranger.

MyEm0.Comdan satu lagi, PEERS..hehe..ni la salah satu memori terbest kat sini.aku tetiba lak mengigau masuk persatuan.sebelom ni siap wat misi melarikan diri time kena masuk unit beruniform.kalau nak wat camtu kat CFS ni..alamatnya jadi "unknown tahap dewa" la aku ni..walaupun skill komunikasi aku masih lagi 'babystep', tapi kira oke r tu..:p
takpayah nak cerita la taim skolah dulu..lagi sadis..sumpahmalu

roomate..haa..roomate tersayangku - cik Speclemon dan cik Fathanah..dan VVIP kitorang - cik Fatehah a.k.a GreenSera.pasni mesti susah nak jumpa dorang eventhough dok satu kampus (hallamak..aku bakal jadi budak U..haha) ..dorang tu future drug-dealer >> maksud aku pharmacist.aku allied jep..('o')
arghhh..xsampai hati nak berpisah...sop3.dorang la penceria hari hari ku (erk!) nanti balik rumah aku sorang2 balik..ohmaiiiii !!

pendek cerita, memang banyak la yang nak diingati kat CFS ni..roomate~cafe~asrama~amf~gcu~blablabla..dan semestinya Mr.Arrogant..
mode : gelenya tak habis2 MyEm0.Com

dan untuk kali terakhir kat CFS ni, aku buat kerja gila.(padahal xgila mana pon) ..over je ayat tu sbenanya.
bukan plan aku semestinya..ct ami,sipican and the rest yang ajak..aku ON je..gi naik bumbung annex.tu je pon..-_-"
tapi rasa puas hati kejap.cantik la jugak pemandangan dari rooftop tu..


::yang mencangkung macam nak rokbe tu::



4 comments:

Adaa^Aid said...

ewahh2 nama kite pon disebut. *terharu tetibe* HAHA!
MR. AR pon ade. :D

Adaa^Aid said...

neh kite!!!!grensera..haha..menyibuk..kte menceriakan ke...bkan slalu gado2 ke...hahaha..tp turut terharu...tq TEMENGGUNG!!!!kasih kamu;D

Kara =) said...

teah : dah tau dah..td tu ape?STALKER!haha..yela..gadoh2 gk..sedangkan lidah lagi tergigit..:p

Kara =) said...

miss speclemon : haha..ape sebut2 name?jgn eh..bahaya.:p
yela..dh nk berpisah..sop3..btw,kita laksamana la!temenggung apenye!

Done? Thanks for reading.