hey
>

Komik,PWTC dan KTM ~

MyEm0.Com ASSALAMUALAIKUM.

komik - aku xboleh dipisahkan..haha..geli pulak aku -_-"
aku stat terjebak ngan dunia komik ni time fom akhir tahun form 2 la..siti aminah - my pren. dia la yang menghasut dan stat ajar aku baca benda ni.komik yg aku bca msa tu #HotGimmick. pastu,faktor kedua plak time form 3. masa tu aku dok asrama.dan mmg bagus la aku dapat senior yang gilakomik.mmg dia ada special loker lah utk komik.haha..mmg dh rasmi jadi pembekal komik kat hostel kitorang. masa tu aku ngan dia mmg kamceng la.tambah2 dia pisces cam aku..#dahnakmerepekdah.

senior aku tu bagi aku baca Under18.sape xkenal komik tu kan?mmg xpayah panggil kakikomik la kalo xkenal~ first time aku baca komik tu, mmg gelak smpai kuar air mata lah. pastu minat terhadap komik makin bercambah dan membuak2.. ..

MyEm0.Comthen, masa form 4 la baru aku stat beli sndiri..(sebab aku dh xdok asrama..xde org nk pinjam) haha~ sampai la sekarang..aku ni konon la prinsip 3 komik sebulan.tapi selalu sgat terbabas. kadang kadang tu sampai 7 kalo dah xleh tahan diri. ni sekarang ni aku tengah risau camno nak bawak balik komik2 tu suma      nanti. haihh..


::camno nak bawak balik ni::



hari tu,aku,roomateku (speclemon) & teah gi la kat pesta buku kt PWTC   :p
misi aku hari tu nk 'complete'kan siri YOYO.tp publisher dia ckap mmg dah xkan diterbitkan balik dah..ohmai..aku frust menonggeng tertonggeng ditonggeng kau memang kejam.

satu je misi yang tercapai - borong komik.dapatla jugak diskaun lima posen.ceh~ diskaun la sgt..tapi at least dapat la jugak jejak kaki kat sana. masa mula2 jumpa tempat komik tu nasib baik aku xmenjerit..kang malu sia sia..ramai xpayah cakap ar. nasib baik ada lagi ruang aku nak hayun kaki. tu baru hari 1st.
yang dua orang tu dah penah gi tahun lepas.boleh pulak dorang terjumpa salleh yaakob -_-"
aku ni la yang jakunnye..tersengih sengih+excited masa mula mula sampai. MyEm0.Com
wat malu btol.

tapi bukan PWTC yang jadi agenda penting dalam hidup kitorang hari tu.masa nak balik tu (malam) kitorang naik KTM yang salah..nasib baik tak terbabas gi Pelabuhan Klang.dah siap keluar KTM dh time tu.ingatkan midvalley, tapi seram semacam.gelap xde orang.. memang lari masuk KTM balik ah.pintu sipi lagi nak tertutup..#malunakmati . nasib baik ada sorang kakak ni tolong kitorang.pheww..sempat la ada dlm pagar CFS 5minit nak pukul 10. kalo tak surat saman datang melayang,RM50 pergi bergolek.

No comments:

Done? Thanks for reading.