hey
>

SURPRISE GIVEAWAY by FD



WINK~WINK~

Dua tiga menjak ni aku memang aktif semacam bersegmen. Macam dah takde keje lain gamaknya. Hewhewhew. Takpela. Berblog pon boleh rilis tensen jugak.
Tapi kali ni bukan nak ajak bersegmen lagi ye kengkawan dan sahabat handai pandai.

Kali ni adalah tentang...........  
JENG!JENG!JENG!                       

Giveaway!!!!!!!!!

Haha..malam sikit. Lapuk betul stail aku ni.
Ni first time aku join giveaway. Heksaited kemain kauu. Dah, dah. Melalut lebih pulak aku ni kalo dibiarkan.


::klik la banner ni ye::

Lurus kepada titik (straight to the point), Cik Fatin Diana atau nama glemernyerr FD, blogger yang anjurkan Surprise GiveAway ni. Hadiah dia wajiblah rahsia ye dak? Tengok tajuk laa..

Tapi bila part klik nama nama tukang sponsor dia tu, alahaii..makin menggedik niat mau join. Biasalah, lumrah manusia macam aku memang suka barang free. Huah Huah Huah.

Apapon bukan senang senang macam tu je okeh dapat hadiah. Ada la cara dia. MyEm0.Com
Tu belakang kira, yang penting join dulu! JOMMM!!!
Untuk info yang lebih padat tepat serta bertempat, korang klik je banner kat atas nun. Andersten?

Tarikh tutup dah nak dekat iaitu pada 27 Oktober 2012. Kang tak sempat, sapa yang rugi?? Ha, korang la! Tanya pulak dah.

Okbai. (sebab makin merepek)  MyEm0.Com

2 comments:

Fatin Diana said...

thanks sebab sudi join.
cek URL kat sini http://ftndiana.blogspot.com/2012/10/senarai-peserta-surprise-giveaway.html

good luck ye ^^

Kara =) said...

hehe..trimas cik FD ;)

Done? Thanks for reading.