hey
>

Segmen Colour Monster



 

HAI!


woot~woot~
Nampak tak banner 'simple tapi cute' kat atas ni? Haa..Kali ni aku nak join segmen kaler kaler doodle pulak. Segmen ni dianjurkan oleh blogger muda - Nisha. 

Segmen ni memang menarik habis lah! Ala ala pertandingan mewarna yang korang dok heksaited join masa kecik kecik cili padi dulu. Bezanya, kali ni dah takyah susah susah beli Luna atau Stabilo dah. Dah takde sesi menunjuk nunjuk pensil warna dah. Semua pakai tools.

Senang je cara nak join. Macam biasalah, klik je banner segmen kat atas tuh. Terus backlink dekat blog empunya segmen. Kat situ pandai pandailah korang menggodam segala syarat syarat segmen.
Takpayah nak pikir ..." Ah,camno? Aku tak reti mau buat doodles"
Cik Nisha ni dah sediakan doodles kosong. Tinggal nak kasi korang hentam keromo je kaler dia tu. Pilih je ikut suka mata, nak doodles yang mana. Semua kiut liut miut. Tema doodles : Monster.

Err, aku rasa korang dah paham dah awal awal. Saje je nak explain lebih. Gediknya alahai. Lempang kang.

Jjajann! Saya mempersembahkan..
Mini Monster

Daripada gini :


Kepada gini gini gini :


JENG! JENG! JENG!
Mini Monster dok pegang pa tu?
Entahla. Dia suka bebenor dok heret tali, pi mai pi mai tang mana tah.
Konon dok mencari cinta la tu. Huh! Tak padan dengan robot..



Ada satu lagi! Haaa..




Lepas  berpeluh peluh kaler ...


Ni la dia geng monster penangkap tikus yang terhebat abad ini.
Tu diaa...dok kalut cari tikus. Muka cuak padahal..Jalan pon rapat rapat
Yang rambut hitam tu : Leha
Yang biru berdot dot tu : Atan
Yang kecik cenonet tu : Samad



Oke. Aku tau buruk. DIAM!  DIAM! Ala...nama pon monster. Sahih la burok. (sedapkan hati)
Sebabnya aku tak puas hati lagi. Tapi pasai kepala otak dah pusing semacam nak mengedit monster ni. Aku pon 'close and save'.
Mula mula tu aku ingat "Alahh, kacang je ni."
Rupanya silap. Akhirnya aku sodar diri, aku ni bukanlah pakar mewarna doodle. Kelam sebentar duniaku.
Memang berpeluh la nak buat. Haihh..Apa kejadah la semangat sangett kan?

Hah! Best kan segmen ni? Jangan hangpa dok risau la. Ada hadiah disediakan untuk pemenang. Tu dia part paling penting. Kan? Kan? Haha..aku tau la..Takyah nak malu malu pasai aku pon sama. :p

Tarikh tutup : 31 OKTOBER 2012.

"Moh ler kita mewarna monster sampai burok.."

11 comments:

Anonymous said...

wah lawa monster dia din ske tgok :)
haha salam singgah dari segmen yg sama :)

abisla x de can la din nk menang :D

Kara =) said...

hehe..trimas.
salam kenal ^^
xde can? haihh..sy pon sma..sbb tgok rmai lg yg kaler cntik2..

Anonymous said...

haha smua lawa2 terer2 lak tu :)

Dikbee said...

good luck kara...

Kara =) said...

trimas dikbi..;)

EkaTikah said...

wah, comel. cantik awak colourkan tu ^^

F.A.R.A.H.W.A.H.E.D.A said...

kara... jalan-jalan sini dan nak jemput join Bubbly GA 01:
http://furrasbubblynotes.blogspot.com/2012/10/bubbly-ga-01-monyet-cili.html

Cik bunga mawar said...

semua lawa2...suke tengok :)

Kara =) said...

trimas ^^

Kara =) said...

trimas invite..oke..sy join tau ;)

Kara =) said...

trimas cik bunga mawar ^^

Done? Thanks for reading.