hey
>

Segmen : Jom Blogwalking bersama Merapu Si Paan




::klik the banner bebeh::


"Saya bangga bergelar sebagai seorang ... rakyat Kelantan dan saya amat sayang negeri serta tanah air saya bak tahap dewa. Hehehe."

Aaaww..bapak skema.
Haha..mesti pelik je kan. Tiba tiba bagi salam terus berslogan. Nampak banner yang harmoni semacam kat atas tu? Kreatifnya hamboiii.

Tu banner untuk segmen yang aku nak join ni.
Anjuran Incik Farhan Zainudin, segmen ni ada syarat syarat penyertaan dia.
Tak susah pon. Tak perlu sampai nak kena garu kepala.

Hanya buat perkara lazim yang kekita kena buat tiap kali join segmen. Cuma kali ni ada tokok tambah elemen slogan. Tengok macam yang aku buat tu. Aihh, sogan pulak tiba tiba. Kihkihkih. :p
Haa, lebih kurang macam tu la slogan dia.  ::klik sini tau::

Dan lastly, entri yang menarik bombastik akan 'dianugerahkan' doodle percuma + entri khas dari Incik Paan ni. Heksaited nak join kan? Kan? Korang memang reti nak barang free jek. (padahal diri sendiri)

Segmen ni bertarikh luput 5 NOVEMBER 2012.. Haa..jom join! Kita berblogwalking sambil berkonalan yok!
Still tak paham dan kabur pasal segmen ni??? Korang klik je banner comel lote dekorasi Si Paan tuh. Konpem paham sepaham pahamnya. Okeh? 

Mangsa tag :



No comments:

Done? Thanks for reading.