hey
>

SEGMEN LYSSA FAIZUREEN : Kenapa Aku Berblog ??



Assalamualaikum. :)
Wink~Wink~
Tengok atas tuh!! Banner muka Lyssa Faizureen. Fuyyoo~~

Hehe..Peliss la ayat aku tu..

Berbalik kepada topik asal..Kali ni aku join segmen anjuran blogger famous amos - Lyssa Faizureen.
Rasanya semua blogger 'wajib' tahu la kan siapa cik Lyssa ni.

Eh, eh..melalut pulak. Bukan pasal Lyssa yang nak diperkatakan. Tapi ceritera alkisah ' Kenapa Aku Berblog??'. 

Sebenarnya tempoh untuk segmen ni dah lepas dah. Pukul 9 malam tadi.
Frust menonggeng aku dibuatnya.  MyEm0.Com
Lepas aku dah siapkan entri, barula perasan. Padan muka aku. Sapa suruh tak baca syarat segmen leklok.
Tapi..tapi..ahh..aku tak kira!!


Aku nak post jugak. Muahaha~  (sewel sebab frust)


Mari ikuti temubual kitorang ye.. Jangan jeless..

...............

CIK LYSSA : Macam mana kamu boleh terjebak dalam dunia blogging?

CIK AKU : Oke. Saya start berblog dah lama dah. Dah bertahun yang lepas. Masa mude mude dulu ( sekolah menengah). Kiranya dah tua jugakla belog ni. Tu secara teori-lah. Kalau secara praktikalnya, saya baru nak 'sentuh' blog bermula pada tahun ni. Masa tu baru nak reti ber'kod' bagai. Baru nak ber'blogwalking'. Sadis pulak bila dipikirkan. Lembap jugakla blog ni 'membesar'. Hehe.



CIK LYSSA :
Kenapa kamu berblog? Apa tujuan asal/utama berblog??  

CIK AKU : Hurmm..kenapa ye? Rasanya sebab curious nak tahu 'apa itu blog'. Masa dulu dulu tu kenal 'MySpace' ngan 'Friendster' je. Tapi pasai caj Cyber Cafe mahal, takdenye nak mengedit belog tuh. Reti bukak semata mata. Pastu perlahan lahan, baru la start nak nampak 'apa itu blog'. ;)

CIK LYSSA : Ooo.. Apa yang menarik pasal belog kamu ni???

(serius gedik cara aku buat dialog ni) 
MyEm0.Com

CIK AKU : (malu2) Takde benda yang menarik sangat pong disebabkan ni cuma 'personal blog' saje. Tapi sekarang ni saya tengah nak berjinak jinak dengan freebies. Adala jugak benda free dari blog saya ni. Kukuku..Nanti datang la jenguk jenguk ye. ^^

CIK LYSSA : Lastly, sape yang jadi sumber inspirasi kamu dalam dunia blogging? Lebih kurang macam idola la..;) 

CIK AKU : Jeng~Jeng~Jeng~ Soalan cepumas nih. Idola ye?? Blogger famous amos yang saya mula mula kenal - Cik Fatin Liyana. Lepas tu Cik Maria Elena. Lepas tu Cik Lyssa Faizureen sendiri. Secara rumusnya, tiga orang ni lah blogger favourite saya. 


 Amacam? Skema kan jawapan aku? Ada rasa macam nak bagi kaki tak?

Lebih kurang macam tu la dialog skema kami. Maafla kalau panjang sangat ye. Aku memang suke melalut dan merepek macam ni.

MyEm0.Com

3 comments:

Kongsi Apa2 Aje said...

salam singgah (^_^)

jalan2 sini..best dengar lagu tu. tenang jer jiwa..

Kara =) said...

salam kenal ^^
trimas..hehe~

Kongsi Apa2 Aje said...

sama2 (^_^)

Done? Thanks for reading.