hey
>

Virus! Oh no!

Assalamualaikum. :)

Fuhh..fuhh..fehh...fihh..*macam gila kejadah ape aku ni*
Ni la akibat dah lama x on9..muehehe..sekarang ni tengah dok bahagia la ni dapat ngadap laptop.

Laptop aku ni memang ngengada plus banyak cengkadak nak kena virus. Tak pasal pasal rabak duit nak kena gi repair suma. Berjasa gila kau ni cik laptop oii~



Dahla tengah nak guna banyak duit sekarang. Almaklumla raya nak dekat..MyEm0.Com

Lepas repair tu dapatla syarahan free dari umi. Haa..barula cair taik telinga kauuu. Padanla dengan muka aku ni. Gatai tangan sangat nak mendonlod itu ini..
Aku dapat rasa jenayah siber ni (huh?!) berpunca dari menatang ObjectDock yang aku terkinja kinja dok muat turun dulu. Lepas wujud objek tu dalam cik lappy aku ni, baru aku teringat yang tetibe je ada dialog box yang keluar tiap kali on laptop, dok inform jadah haram ape tah.

Akibat buat dono je dengan notis tu, ni la makan dia..haa..seratus lima ploh hengget dikebas dengan bangganya oleh tokey kedai komputer tersebut.
Ceh, ingatkan sedara boleh la kasi diskaun sket.. ( tu jela yang ada dalam kepala aku) -_-"
Sangatla tak senonoh gitu. Nak benda free je, ye dak??  Tapi memang dia dah bagi diskaun pon. Asalnya 175 ringgit Malaysia tak silap aku..aahh, kira cincai la.. :p

Susulan kes menyayat hati ni, aku terus tak berani dah nak install software bagai kat laptop tercayaaangg (puii~).. Trauma melebih lebih pulak dah aku ni.

Memang bersih, suci dan murni bak Safi gitu cik lappy aku.
Mintak mintak janganla pasni dia nak buat perangai dah. Aku dah siap nak buat ikrar ni. Wahaha~
Bahawasanya saya, Nur Asmira, berjanji untuk cuba menjaga laptop saya dengan baik dan melindunginya dari anasir anasir (bukan M.Nasir) yang jahat. Sekali lagi saya ulang, 'cuba' je ye. Tengokla kalau saya mampu. Hahaha..

Gila. Ikrar apekebenda gini.  MyEm0.Com  "Aku tumbokk muka kaw" -gaya Johan. *tetibe~  

No comments:

Done? Thanks for reading.