hey
>

New Header =)

Assalamualaikum.

Me 1 : Eh, eh..cutenya header blog dia(aku).
Me 2 : Weh, jangan nak peghasan boleh dak? Satgi aku taboh kang.
Me 1 : Eh, eh..biarla..jeles lerr tuu~  
Me 2  : Header dotdot cenggini pon hang kata cute..
Me 1 : .....  (kosong~kosong~) 

MyEm0.Com  Dah. dah.. Benda gila ape aku dok buat ni? -_-"

Straight to the poing - aku dah tukar header!!! Yeea~yeeaa.. Tengok header atas tu. *winkwink* MyEm0.Com
Ni jugak bermaksud akhirnya aku reti buat header akhirnya setelah berkurun lama..kurahsiakan cintaku padamu..  *spoil*
Betapa 'daratnya' aku sebelum ni. Kihkih.
Baru lagi tauuu header ni. Fresh dari ladang. Ahaks! Kemain lagi aku promot.

Sekarang ni aku tengah dok menggila reka header la. Ape tah yang bestnya aku pon tak tau. Tapi tiba tiba muncul simptom gatal gatal tangan je nak mengedit. Nak berlagak kreatif la kunun.
Padahal last last jadi camtaik ada la. *oops.terlaser pulok*
Header yang aku tengah dok guna sekarang ni pon, entah yang ke berapa tah. Dok tukar tukar..

Kejap kejap tukar. Lepas lima minit tukar . Dan begitulah seterusnya sampai part dah garu kening (bukan kepala ye) barula reti nak stop. Ni pon aku tak puas hati lagi nengokkan header atas tuh.
Tapi pasai dah malas dah mao edit, lantak pi la dia..

Las-bat-not-lis, trimas to PhotoScape yang telah memberi sinar bahagia kepada headerku. *sayamenangmoto moment*

Kalaula hangpa tengok muka aku yang dok terbeliak bijik mata masa mula mula discover benda PhotoScape tu...huk alohh..burok bebeno!
Siap la lepas ni aku tukar header..dengan background sekali aku tukar. MUAHAHAHAMyEm0.Com


p/s : (taip gelak kemain, caps lock siap. padahal dok senyap depan laptop tang tu ja)



No comments:

Done? Thanks for reading.