hey
>

Buku nota. Eheh..

Assalamualaikum!

Amboihh. Semangat pulak aku time time gini. Tanda seru bagai. Untuk entri ni, tak perlulah rasanya aku nak story mori pasal chapter sukar yang terjadi time cuti ni. Takde pasal pulak nak ulang cerita sama.

Kali ni, nak 'mengarut' pasal kesan sampingan dia pulak. Haa..tak agak agak nak ada kesan sampingan siap. Frust dengan offer letter je pong.

Takde gedebak gedebuk apa pon kesan dia tu. Aku ni je yang lebih lebih,overacting dan hiperbola macam Mak Joyah. Lepas chapter sedih yang dah 'termaktub' dalam entri sebelum ni, tak semena mena aku dok busy ke hulu ke hilir pegang buku nota dalam rumah. Buang tebiat gamaknye.


Bukan aku punya. Berangan semata mata.


Ni suma adalah sebab aku sedar diri yang aku ni dah tua nyanyuk. Pelupa. Clumsy. Not well-organized gitu bak kata Oh My English! #eh?

Sangatlah dan betapa menyampahnya mak aku dok tengok gaya aku yang konon konon macam manager kilang dok kepit notebook tu doplohpat jam. Kalau kiut plus tulisan lawa tu boleh tahan lagi. Ni dah boleh tertukar dengan pembungkus nasi kerabu yang mak aku selalu beli tu. Compang camping. Comot momot. Herot berot. Reyok petok(ore Kelate oyak). Dok rok cetong! Haha.. 


Le cute Rilakkuma. My,my,my..you're my.. .Uhuk~uhukk



Tapi,whatsoever,whatthefish,whatthechicken..buku nota ni sangatla berguna dan penting bangat sehh sekarang ni. Sebab otak dan emosi aku yang kurang rasional serta terganggu sekarang ni, benda yang baru plan lima saat tadi pong aku boleh lupa. Selalu sangat dah jadi gitu. Apasal aku jadi sadis sangat ni? *baru perasan*.


Beria aku dok taruk gambar google note book kawaii2 gitu.
Tapi..

Suratan atau Kebetulan..
by Kenny, Remy dan Martin.


Ni la hakikat buku nota aku. Berbulu mata tengok. Tapi sangatla membantu. Ailebiu!


No comments:

Done? Thanks for reading.