hey
>

AWANSOME! Oh my!


Assalamualaikum.
Begitulah awan nano nano nano nano nano~~  Klise kot lagu ni. Haha..

Memang bajet Hafiz sunggoh aku, bagi salam terus sambung nyanyi.

Haa..nampak tak gambar awan 'awesome' kat atas? Kalo tak nampak alamatnya dah nak mamp.. Eh, aku tak cakap apa apa,oke? Dah besar gedabak gitu memang karoot komedia X la kalo tak nampak lagi~

MyEm0.ComTak agak agak letak awesome kat gambar yang sendirik punya capture. Dah macam hampir ke riak gitu. Kaw hado?  #Eh.



Tapi seriously awan tu memang awesome. Subhanallah. First time aku tengok awan rupe cenggitu. Ye la. Biasanya dok nampak awan yang bentuk macam kekite lukis masa tadika dulu dulu *even sekarang pong dok lukih gitu lagi*. Tak pon awan yang paling advanced yang stail sisik ikan tu. Tu pon aku dah tahap ternganga tak tutop mata memula tengokss.

Gambar awansome (awan awesome) ni tak lain tak bukan lokasinya adalah kat area rumah aku sendiri. Eh, tak. Rumah parent aku. Aku anak tuan rumah je. (gaya rendah diri..puii)

Masa aku dok capture tu langit dok tengah mendung sebelah cerah sebelah. Pastu terselit pulak pelangi rainbow gitu. I loike! (perlu ke double pelangi rainbow tu?). Angin pon boleh tahan kuat jugak (gila salah adjektif aku guna). Kasi cincai lah.
Gambar ni memang takde sebarang unsur ubahsuai dari segi elektronik mahupon platonik.

Tapi kalo korang perasan, ada pokok kelapa berjambul terselit kat area bawah gambar tu. Haha..spoil betul. Apa bley buat..Takkan aku nak gi tebang kot. Kang aku pulak yang arwah kena tebang dek tuannya tak pasal pasal.

Ni baru awan yang aku nampak. Belum lagi masuk bab scenery dalam hutan, laut, gunung suma.. Subhanallah..indah sungguh ciptaan Allah S.W.T.
Alhamdulillah sebab aku dikurniakan salah satu nikmat terindah - mata. Tapi dah dapat mata tu bukan nak jaga. Tak habis habis dok tengok drama dan abe WonBin. #Eh. Astaghfirullahalazim.

Jomla sama sama menjaga mata dan pandangan kita. Dan tak lupa, jom jaga bumi kita. Dont throw throw sampah everywhere aa..Berbulu jugak mata kalo hari hari dok tengok environment tahpape. Buat spoil scenery cantik je. :)

“Diriwayatkan dari Sa’ad bin Abi Waqas dari bapanya, dari Rasulullah saw. : Sesungguhnya Allah SWT itu suci yang menyukai hal-hal yang suci, Dia Maha Bersih yang menyukai kebersihan, Dia Mahamulia yang menyukai kemuliaan, Dia Maha Indah yang menyukai keindahan, karena itu bersihkanlah tempat-tempatmu” (HR. Tirmizi)”
Okbai. ChowCinCau.  MyEm0.Com

No comments:

Done? Thanks for reading.