hey
>

KAISON : Dunia Kiut Kecil

Assalamualaikum.

Hehe. Title entry konon macam gempak. KAISON la sangat. Padahal takde menda pong. Oke la.
Dua tiga hari lepas (tak lama pon), sepupu aku ajak gi cuci mata kat 1Borneo. Kat mana tu? Sabah bah..1Borneo ni macam satu rangkaian mall yang 'bertangkup' dengan hotel hotel. Haaa..bertangkup terus aku bagi.

Tapi bukan 1Borneo yang nak di'highlight'kan kat sini melainkan satu kedai kecik yang berjaya buat aku hampir mereng plus taknak balik.MyEm0.Com
Awal awal lagi dah mention kat title entry tu..over gila sehh aku. Kalo tak over memang bukan aku la tu. Cuma takdela over bak 'Double A paper'. Alahh..yang dalam MasterChef tu..

Oke. Malas nak cakap mengarut panjang. KAISON ni macam macam ada sampai taktao la nak kategorikan jadi kedai apa. Tapi yang aku nampak suma barang barang kiut miut jaa..

Tu yang saje pandai pandai kasik nama 'Dunia Kiut Kecil' tu..macam biasa la kan, nak berlagak kreatif je doplohpat jam.. -spoil-



Notebook. Benda ni sejak kecik cikenit lagi aku dok obses.. Kalo guna takpe jugak. Ni idok, beli, simpan, beli, simpan. Nak buat muzium hapa. Tu la membeli dengan nafsu namanya. Memang la burok bebeno tabiat yang satu ni. Please don't try this anywhere. Tapi sekarang aku dah stop la habit tak bermanfaat ni. Cuma..cuma..aku 'terbeli' jugak satu kat KAISON ni. -spoil-






Motif : Takde yang lain selain nak menunjuk nunjuk. Ceh. Ni dah nak jadi riak dan takabbur ni. Yang ni empat sekali aku take away. Ahaks! Memang tak agak agak. Sebenarnya nak beli lebih dari tu, tapi banyak yang kiut ada gambar 'lembu pink'. If you know what I mean -muka Mr. Bean- Hohoooii~






Ah, yang ni tak beli pong. Sebab aku masih mampu berfikir dengan waras agaknya time tu. Dah bersepah kotak pensil yang baru beli ritu. Sila sedar diri. MyEm0.Com


Ah! Yang ni lagi satu gambar yang takde motif selain nak memanfaatkan kamera pinjam. Memeeeee kiut tapi mampu tengok jela kalo setakat ada singgit dalam poket. Alah, kalo nak beli, baik yang besar lemari tu kan?kan? Puas hati seumur hidup.


Lepas bagus punya dok syok sensorang capture gambar sesuka hati dalam kedai ni, baru la aku perasan ada simbol 'No Camera' kat cermin luar kedai tu. Dammit. 

Nasib baik tak kena sound dengan staff dia. Kalo tak memang malu tahap itik.


                  MyEm0.Com  Dan akhirnya.... >>>






Jjajjang! Kiut tak? Kiut tak? Haha..soalan yang sangat berbaur riak. Kemerengan aku makin menjadi jadi sekarang ni. Whattodo~  Ni la produk produk yang berjaya keluar sekali dengan aku dari KAISON tu yang konon aku rasa kiut sangat tu (kiut sangatt). Sekaligus merabakkan dompetku. -_-"
Ni ha siap edit suma nak kasi nampak gempak la konon. Background pun sangat la tak boleh blah guna lantai rumah kakak aku. Kekeke. -spoil-











No comments:

Done? Thanks for reading.