hey
>

Alahai cikenits :)

Assalamualaikum.

Entri kali ni memang mengarut betol..tapi tu memang tema blog aku pon. "Mengarut selagi boleh".
Kali ni saje je nak menunjuk gambar dua orang budak cikenit yang aku terjumpa masa ikot mengendeng gi KayBee dengan my umi :)
*KayBee = KB = KotaBharu ... bajet siakk!

Dua orang cikenit ni kiut betol sehh!  (di mata aku la) .. Lagipon, suma cikenit memang kiut apa.. except yang degil macam nak mintak penyekeh tu.. haha.. *versi maktiri
Kanak kanak cilik ni tak lain tak bukan adalah cucu cucu kepada para nenek a.k.a kawan umi..
Cuma umi je yang belom dapat cucu.. wekk..aku lambat lagi oke..tunggu my unnies la -spoil-




Dengan muka tak malunya aku memperkenalkan anak anak orang lain...






A : Awok..awok..jange la mase cetung..takut sayo
B : ggrr..sayo tengoh bekeng ni..tengoh bekeng ni..make ore kea,,

:: Ahaa..mane satu lagi kiut? Dua dua la!! Terer tak aku cari angle nak capture gambar cikenits ni? Siap boleh buat drama uols. Arrogance mula menular..*alert*alert.






B : Mano budok tadi tu heh? Cari pasal sangat nga aku teh! grr..
A : (berpeluh).tulun la jange wi budok bekeng tadi tu jupo ambo

:: Haha..time ni yang sebelah kiri tu macam berkenan je dengan enset umi yang telah selamat aku guna dalam misi mencuri gambar cikenits. 
Yang 'adik kerinting' ni pulak dah start nak cari nenek dia bila aku gi dekat. Dan pencarian beliau berakhir dengan raungan. Sekaligus membuat aku panik dan jelas kelihatan seperti pembuli bayi..woops, kanak kanak mksud saya::  -spoil-




Hahaa.. amekaw..dengan siri komik sekali aku bagi..versi Kelate pulok tuhh..ahaks! Semangat sungguh aku edit bagai.. 
Kalo benda benda cenggini over je..sekali sekala aku patot cuba jugak bersemangat dalam buat benda berfaedah..puii~

Memang bukan akulah kalo ayat dah berbau motivasi gitu..
Kbai.






No comments:

Done? Thanks for reading.