hey
>

Demam Gopal


Assalamualaikum.

AAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
Warning! Warning! Aku dah demam Boboiboy! Aku dah jatuh hati dekat Gopal!  MyEm0.Com

*melebih lebih pulak rasanya. dah macam sewel*

Ni semua gara gara dua orang kawan aku yang giat dok menyogok aku dengan cerita Boboiboy. Sanggup buat demo lagi depan aku.
MyEm0.Comcredit to : Sipican & Ct Ami  
 Hah! Tak sangka student UIA Kuantan tengok Boboiboy. *malu~~malu~~

Tapi apa boleh buat. Memang cerita dia best pong.

Faktor utama aku boleh ter'suka' Boboiboy ni pasal Gopal la. Kiut habes watak dia. 

AAAAAAAAAAAA!!!!!!!
(histeria untuk kali kedua)

Taknak cakap banyak. Ni hah!

  >>>>>    

Part yang buat Gopal jadi watak favourite aku. Sila hayati. :)

"Appa!! belikanlah saya buku latihan ba..ba..baruuu~cikgu kata buku latihan saya ni dah macam belacan!~~ 
 "Apesal dengan akuuu~~? 
 "Aku dah termakan biskut kau laaa~~" 
 "Entahlaaa~~ aku pon! taktahuuu~~
  "Hey~~mana ada~~ gilaa~~" 
 "Aku pon tak taulaaaaa~~aa~~aa~~"
 "Lepas makan biskut Yaya jadi macamniiii~~ "

No comments:

Done? Thanks for reading.